Badania koncepcji nowych produktów/usług i związanych z nimi elementów (opakowanie, cena, znak towarowy)
25.05.2007 - Toruń
Katedra Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
87-100 Toruń,
ul. Gagarina 13A
(056) 611-48-80
prof. zw. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk
e-mail: skaczmarczy@uni.torun.pl
dr Maciej Schulz
e-mail: mschulz@uni.torun.pl
telefon: 694-467-445
Warsztaty są cyklicznym spotkaniem przedstawicieli nauki i praktyki zajmujących się metodologią badań rynkowych i marketingowych, organizowanym przez pracowników polskich uczelni wyższych. Dzięki zbliżeniu przedstawicieli środowiska naukowego z reprezentantami praktyki gospodarczej stanowią niepowtarzalną okazję do wymiany poglądów i doświadczeń, a także prezentacji rezultatów działalności naukowo-badawczej, prowadzonej w różnorodnych obszarach tematycznych.