Społeczna odpowiedzialność biznesu — moda, manipulacja czy strategia?
10.12.2009 - 12.12.2009 - Toruń
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
87-100 Toruń,
ul. Gagarina 13a
(056) 611-46-08
Polska Akcja Humanitarna
prof. dr hab. Robert Karaszewski
e-mail: robkara@econ.uni.torun.pl
mgr Kamila Mazur
e-mail: kamila.mazur@gmail.com
telefon: (056) 652-13-98
mgr Marta Karwacka
e-mail: martakarwacka@gazeta.pl
telefon: (056) 611-48-92
mgr Anna Paluszek
e-mail: anna.paluszek@pah.org.pl
telefon: (056) 652-13-98
Celem konferencji jest stworzenie platformy dla lepszego poznania wzajemnych poglądów na temat społecznej odpowiedzialności biznesu oraz starcia opinii zarówno praktyków i teoretyków zarządzania, socjologów, politologów, etyków jak i przedstawicieli NGO's. Organizatorzy przewidują podjęcie m.in następujących problemów: 1) globalny łańcuch dostaw — globalna odpowiedzialność, 2) istota oraz rola partnerstwa w CSR, 3) wpływ biznesu korporacyjnego na kształt i rozwój idei CSR.