Wybory 2011. Media, prawo, społeczeństwo.
16.05.2012 - 17.05.2012 - Toruń
www: http://www.election2011.com.pl
Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych UMK
87-100 Toruń,
ul. Batorego 39L
(056) 611-21-32
Centrum Studiów Wyborczych UMK
Centre of Election Studies
dr hab. Marek Jeziński, prof. UMK
e-mail: jezmar@umk.pl
dr Wojciech Peszyński
e-mail: peszynski@umk.pl
telefon: 508-115-972
dr Aleksandra Seklecka
e-mail: seklecka@umk.pl
telefon: (056) 611-21-32
Konferencja stanowi naukowe podsumowanie wydarzeń wyborczych w 2011 r. w Polsce i na Świecie. Ukierunkowana jest na następujące szczegółowe problemy badawcze: - analiza zmian rozwiązań prawnych i systemów wyborczych - analiza marketingowa działań podmiotów rywalizacji wyborczych - rola mediów tradycyjnych w kampaniach wyborczych - rola nowych mediów w kampaniach wyborczych - reklama wyborcza - przekształcenia w obrębie systemów partyjnych - partycypacja społeczna i frekwencja wyborcza