Zapraszamy osoby głuche do skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontaktach z pracownikami Uczelni. Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.
Usługa jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Jak można skorzystać z tłumacza?
- Przyjdź do siedziby Uczelni.
- Pracownik Uczelni (za pośrednictwem komputera/tabletu/telefonu) połączy się z tłumaczem języka migowego.
- Tłumacz będzie pośredniczył w rozmowie między Tobą a pracownikiem Uczelni. Rozmowa będzie odbywała się w czasie rzeczywistym.
Gdzie można skorzystać z usługi tłumacza?
Z usługi tłumacza można skorzystać w:
- Rektoracie, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń
- Zespole ds. Studentów Niepełnosprawnych, ul. Gagarina 33, 87-100 Toruń
- Dziale Promocji i Komunikacji, ul. Reja 25, 87-100 Toruń
- Biurze Karier, ul. Gagarina 33, 87-100 Toruń
- Bibliotece Uniwersyteckiej, ul. Gagarina 13, 87-100 Toruń
- Uniwersyteckim Centrum Sportowym, ul. Św. Józefa 17, 87-100 Toruń
- Siedzibie „Głosu Uczelni”, ul. Reja 25, 87-100 Toruń
- Portierni Domu Studenckiego nr 11, ul. Gagarina 33, 87-100 Toruń
- Portierni Domu Studenckiego nr 12, ul. Reja 25, 87-100 Toruń
Gdzie szukać pomocy?
Zgłoś się do Zespole Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami, ul. Reja 25, 87-100 Toruń, e-mail: bon@umk.pl, telefon 56 611 49 83.