INFORMACJA DLA KANDYDATÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI DO PRZYJĘCIA W II TURZE REKRUTACJI W DNIU 19 WRZEŚNIA 2024 R. NA STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA ALBO JEDNOLITE MAGISTERSKIE
UCZELNIANA KOMISJA REKRUTACYJNA - kontakt (bezpłatna infolinia) 800-809-809 od godz. 9.00
Informacje | Studia w Toruniu |
---|---|
Wymagane dokumenty |
Świadectwo dojrzałości wydane za granicą W przypadku, gdy świadectwo dojrzałości zostało wydane za granicą, kandydat składa poświadczoną przez UMK kserokopię uwierzytelnionego lub opatrzonego apostille oryginału dokumentu, który uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe w uczelniach każdego typu w państwie, w którego systemie edukacji działa instytucja wydająca świadectwo oraz jego przysięgłe tłumaczenie na język polski – oryginał dokumentu do wglądu. Do świadectwa dojrzałości (maturalnego) kandydat zobowiązany jest dołączyć informację o uzyskanych uprawnieniach do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie w państwie, w którego systemie edukacji wydano świadectwo, w tym o uprawnieniach do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe oraz o zakresie tych uprawnień. Dokument powinien być wydany lub potwierdzony przez szkołę lub instytucję edukacyjną albo przez władze oświatowe państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano świadectwo. Świadectwo dojrzałości (maturalne) musi być zalegalizowane, przetłumaczone i uznane w Polsce za równoważne z polskim świadectwem dojrzałości. W przypadku gdy świadectwo dojrzałości (maturalne) uzyskane za granicą podlega uznaniu w Polsce decyzją kuratora oświaty / w trybie nostryfikacji, kandydat jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie stwierdzające jego równorzędność z odpowiednim polskim świadectwem dojrzałości, w jak najkrótszym terminie, ale nie dłuższym niż do dnia 30 września br. W przypadku niedopełnienia tego wymogu student zostanie skreślony z listy studentów. |
Termin składania dokumentów |
20.09.2024 r. (piątek) i 23.09.2024 r. (poniedziałek) w godz. 9.00 - 15.00 21.09.2024 r. (sobota) w godz. 9.00 - 14.00 |
Miejsce składania dokumentów |
Rektorat, ul. Gagarina 11, pok. 19 |
Adres przesłania dokumentów |
Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK |
LEGITYMACJE STUDENCKIE!!!
Kandydat, który został przyjęty na studia (po złożeniu wymaganych dokumentów), jest zobowiązany do wpłacenia 22 zł za legitymację na to samo konto, na które wpłacał opłatę rekrutacyjną. Dla osób zwolnionych z opłaty rekrutacyjnej zostanie automatycznie wygenerowany numer konta, na które trzeba będzie wnieść tę opłatę.
MIEJSCA W DOMACH STUDENCKICH!!!
Wszelkie pytania dotyczące miejsc w domach studenckich należy kierować na adres e-mail dh@umk.pl lub pod nr telefonu 56 611 4380.