Studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej
I. Informacje ogólne
Charakterystyka studiów:
dwusemestralne studia podyplomowe, skierowane do osób zatrudnionych lub kandydujących na stanowiska różnych szczebli w organach administracji rządowej i samorządowej, jak również osób zatrudnionych lub kandydujących na stanowiska w administracji prywatnej, innych instytucjach, które w pracy zajmują się problemami prawnymi.
Wykładowcami są nauczyciele akademiccy, specjaliści i eksperci z dziedzin objętych programem studiów. Zajęcia odbywają się w formie wykładów oraz zajęć konwersatoryjnych.
Zasadniczym celem studiów jest wzmocnienie kompetencji zawodowych oraz praktycznych umiejętności słuchaczy w zakresie tworzenia i stosowania prawa administracyjnego poprzez nabycie wiedzy na temat ustroju oraz zasad i procedur, na których opiera się funkcjonowanie administracji publicznej.
Studia kierowane są do absolwentów dowolnego kierunku studiów magisterskich lub licencjackich.
Rodzaj kształcenia:
- studia społeczne
Czas trwania:
2 semestry
Program studiów podyplomowych:
Plan studiów podyplomowych:
Kierownik studiów:
dr Dorota Sylwestrzak
Koszt studiów:
4 400 zł
Dodatkowe informacje:
Studia prowadzone we współpracy z TNOiK w Toruniu.
Zajęcia odbywają się w soboty w godzinach od 08:00 do 16:00. Pierwszy zjazd planowany jest na drugą połowę października danego roku.
Ukończenie Podyplomowych Studiów Administracji Publicznej odbywa się po uzyskaniu zaliczenia ze wszystkich przedmiotów objętych programem oraz zdaniu egzaminu końcowego (dyplomowego) na ocenę. Egzamin końcowy przeprowadzany jest w formie ustnej.
Absolwenci Studium otrzymują Świadectwo ukończenia Podyplomowych Studiów Administracji Publicznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Szczegółowe informacje na stronie: https://www.law.umk.pl/student/studia-podyplomowe/podyplomowe-studia-w-zakresie-administracji-publicznej/
Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.
II. Rekrutacja
Termin rozpoczęcia studiów:
semestr zimowy
Adresaci studiów podyplomowych:
osoby, które:
- są zatrudnione lub kandydują na stanowiska różnych szczebli w organach administracji rządowej i samorządowej,
- są zatrudnione lub kandydują na stanowiska w administracji prywatnej, innych instytucjach.
Warunki kwalifikacji:
ukończenie studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich)
Termin i miejsce składania dokumentów:
do dnia 30 września 2019,
dziekanat Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu,
ul. Władysława Bojarskiego 3, p. 21
(od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15:30)
Wymagane dokumenty:
- podanie/kwestionariusz osobowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów
Dodatkowe wymagane dokumenty:
- kserokopia wpłaty (na pierwszym zjeździe)
Pliki dla kandydata:
III. Kontakt
Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu, p. 21
tel. (56) 611 41 20
email: kolecka@umk.pl