Studia podyplomowe w zakresie Event Management
I. Informacje ogólne
Charakterystyka studiów:
Branża spotkań należy do jednej z najszybciej rozwijających się. Tworzy to potrzebę stosowania narzędzi umożliwiających efektywne i innowacyjne zarządzanie projektami eventowymi.
Program studiów był opiniowany przez przedstawicieli branży eventowej, co pozwoliło na nawiązanie współpracy z partnerami, którzy realnie wniosą wartość do programu.
Zajęcia w ramach studiów będą prowadzone przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej, kadrę naukowo-dydaktyczną Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK, ale także innych wydziałów UMK i innych uczelni.
Studia realizowane są we współpracy z Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki sp. z o.o. oraz Arena Toruń Hala Sportowo-Widowiskowa (Toruńska Infrastruktura Sportowa sp. z o.o.), co pozwoli zapewnić praktyczny wymiar zajęć.
Realizacja programu opiera się na ośmiu kompleksowych modułach:
- Wprowadzenie do organizacji eventów
- Event jako biznes
- Specyfika zarządzania eventami (zarządzanie projektami)
- Zarządzanie eventami w praktyce – kwestie formalno-organizacyjne
- Zarządzanie eventami w praktyce – marketing
- Zarządzanie eventami w praktyce – kwestie techniczne
- Rynek turystyki biznesowej
- Warsztaty organizacji eventów – projekt dyplomowy
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania jest pierwszą i jedyną uczelnią publiczną w Polsce, który otrzymał niezwykle prestiżową akredytację biznesową AACSB. Obecnie akredytację tę posiada elitarne grono mniej niż 5% wszystkich szkół biznesu na świecie (łącznie 740 instytucji z blisko 50 krajów). Akredytacja przyznana została na 5 lat. W związku z tym, każdy absolwent studiów podyplomowych WNEiZ otrzymuje odpowiednie zaświadczenie.
Rodzaj kształcenia:
- studia społeczne
Czas trwania:
2 semestry
Kierownik studiów:
dr inż. Mateusz Tomanek
Koszt studiów:
opłata podstawowa:
w systemie ratalnym (8 rat): 565,00 zł.
w systemie semestralnym (2 raty): 2.260,00 zł/semestr,
za całe studia: 4.520,00 zł,
opłata – zniżka 5% (w przypadku zgłoszenia do 30.09.2019 oraz dla członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland Chapter ):
w systemie ratalnym (8 rat): 535,00 zł.
w systemie semestralnym (2 raty): 2.140,00 zł/semestr,
za całe studia: 4.280,00 zł,
opł
Dodatkowe informacje:
https://www.econ.umk.pl/studia-podyplomowe/studia-podyplomowe-w-zakresie-event-management/
II. Rekrutacja
Termin rozpoczęcia studiów:
semestr zimowy
Adresaci studiów podyplomowych:
absolwenci studiów wyższych (magisterskie, licencjackie lub inżynierskie) zatrudnieni w organizacjach działających w branży spotkań oraz osoby pragnące doskonalić kompetencje i umiejętności w obszarze event management i inne osoby zainteresowane tematyką studiów.
Warunki kwalifikacji:
kolejność zgłoszeń
Termin i miejsce składania dokumentów:
do 2 listopada 2020 roku
Dokumenty można złożyć w następujący sposób:
- przesłać pocztą/ kurierem (decyduje data wpływu do biura) na adres:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (pokój 34)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 13A, 87-100 Toruń
- osobiście:
– godziny otwarcia biura: poniedziałek-piątek, godz. 10:00-16:00;
– w godzinach, kiedy biuro nie jest czynne, dokumenty można zostawić (w zaklejonej, zaadresowanej kopercie) w punkcie informacyjnym (tzw. portiernia) przy wejściu na Wydział – codziennie w godz. 06:00-20:00;
- przesłać w formie skanu na adres b_jozwik@umk.pl – oryginały należy dostarczyć najpóźniej w dniu kończącym nabór.
Wymagane dokumenty:
- podanie/kwestionariusz osobowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów
Pliki dla kandydata:
Dodatkowe informacje dla kandydata:
Zajęcia odbywają się średnio dwa razy w miesiącu:
- w piątki w godz. 16:30-19:45
- w soboty w godz. 09:00-16:00
III. Kontakt
mgr Barbara Jóźwik
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (pokój 34)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Gagarina 13A, 87-100 Toruń
tel./fax: +48 56 6114892
e-mail: b_jozwik@umk.pl