Studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej
I. Informacje ogólne
Charakterystyka studiów:
dwusemestralne studia podyplomowe, skierowane do osób zatrudnionych lub kandydujących na stanowiska różnych szczebli w organach administracji rządowej i samorządowej, jak również osób zatrudnionych lub kandydujących na stanowiska w administracji prywatnej, innych instytucjach, które w pracy zajmują się problemami z zakresu prawa administracyjnego.
Wykładowcami są nauczyciele akademiccy, specjaliści i eksperci, praktycy z dziedzin objętych programem studiów. Zajęcia odbywają się w formie wykładów konwersatoryjnych i warsztatów, w trybie hybrydowym.
Zasadniczym celem studiów jest wzmocnienie kompetencji zawodowych oraz praktycznych umiejętności słuchaczy w zakresie tworzenia i stosowania prawa administracyjnego poprzez nabycie wiedzy na temat ustroju oraz zasad i procedur, na których opiera się funkcjonowanie administracji publicznej.
Studia kierowane są do absolwentów dowolnego kierunku studiów magisterskich lub licencjackich.
Rodzaj kształcenia:
- studia społeczne
Czas trwania:
2 semestry
Program studiów podyplomowych:
Plan studiów podyplomowych:
Kierownik studiów:
dr Dorota Sylwestrzak
Koszt studiów:
4 800 zł (jednorazowo)
2400 zł (semestralnie)
600 zł (8 rat)
Dodatkowe informacje:
Zajęcia odbywają się w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00.
Pierwszy zjazd planowany jest na drugą połowę października danego roku.
Ukończenie Podyplomowych Studiów Administracji Publicznej odbywa się po uzyskaniu zaliczenia ze wszystkich przedmiotów objętych programem studiów oraz zdaniu egzaminu końcowego (dyplomowego) na ocenę.
Egzamin końcowy przeprowadzany jest w formie ustnej.
Absolwenci Studiów otrzymują Świadectwo ukończenia Podyplomowych Studiów Administracji Publicznej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Szczegółowe informacje na stronie::
https://www.law.umk.pl/student/studia-podyplomowe/podyplomowe-studia-w-zakresie-administracji-publicznej/
II. Rekrutacja
Termin rozpoczęcia studiów:
semestr zimowy
Adresaci studiów podyplomowych:
Osoby, które:
- są zatrudnione lub kandydują na stanowiska różnych szczebli w organach administracji rządowej i samorządowej,
- są zatrudnione lub kandydują na stanowiska w administracji prywatnej, innych instytucjach
Warunki kwalifikacji:
ukończenie studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich)
Termin i miejsce składania dokumentów:
do dnia 22 października 2021 r.,
dziekanat Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu,
ul. Władysława Bojarskiego 3, p. 21
(od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15:00)
Wymagane dokumenty:
- podanie/kwestionariusz osobowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów
Pliki dla kandydata:
III. Kontakt
mgr Krystyna Kołecka
Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu, p. 21
tel. (56) 611 41 20
email: kolecka@umk.pl