Dział Promocji i Komunikacji UMK
Reja 25, Gagarina 17, 87-100 Toruń- tel.: 56 611 46 57, 611 48 74
Do zadań należy promocja i kreowanie wizerunku Uniwersytetu w kraju i za granicą, w szczególności:
- planowanie, koordynowanie i realizacja działalności promocyjnej i wizerunkowej Uniwersytetu, w tym w ramach kampanii reklamowych, targów edukacyjnych, głównej strony internetowej i portali informacyjnych Uniwersytetu, środków masowego przekazu oraz poprzez dystrybucję materiałów promocyjnych;
- realizacja dostaw materiałów promocyjnych, nośników i materiałów reklamowych oraz innych usług w zakresie promocji i reklamy na rzecz Uniwersytetu i jego jednostek;
- weryfikacja zgodności projektów graficznych dotyczących działalności jednostek organizacyjnych i komórek administracji Uniwersytetu z Księgą Identyfikacji Wizualnej Uniwersytetu;
- prowadzenie programu „Absolwent UMK”;
- opracowanie projektów graficznych w zakresie promocji Uniwersytetu na potrzeby jednostek organizacyjnych i komórek administracji części toruńskiej Uniwersytetu;
- prowadzenie działalności upowszechniającej naukę, w tym organizacja Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki;
- dokumentacja fotograficzna, realizacja materiałów wideo i transmisji uroczystości akademickich w ramach telewizji uniwersyteckiej;
- wydawanie biuletynu uniwersyteckiego.
Kierownik - dr Bartłomiej Oleszek
- tel.: 56 611 27 95
- e-mail: bartlomiej.oleszek@umk.pl
Godziny pracy: 7:15-15:15
Nadzór nad zadaniami sekcji działu:
Redakcyjnej:
- redakcją strony internetowej Portalu informacyjnego UMK
- redagowaniem serwisów informacyjnych dla mediów, doktorantów, pracowników i studentów UMK
- redagowaniem serwisu żałobnego "In memoriam"
- nagłaśnianiem ważnych wydarzeń
Promocyjnej:- promocją Uczelni wśród kandydatów na studia, w tym organizacją targów Promocja Edukacyjna
- reklamą UMK w mediach
- prowadzeniem stron i profili uniwersyteckich w mediach społecznościowych
- koordynacją Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki i innych imprez popularyzujących naukę
- koordynacją Programu "Absolwent UMK"
- produkcją i dystrybucją materiałów promocyjnych
- obsługą punktu informacyjnego
Kreatywnej:- realizacją zadań Uniwersyteckiej Telewizji Internetowej
- wykonywaniem fotografii dokumentujących życie uniwersyteckie na potrzeby sekcji promocyjnej i informacyjnej
Realizacja innych zadań powierzonych przez Władze Rektorskie i Kanclerskie.
SEKCJA KREATYWNA
- Gagarina 17, 87-100 Toruń
- e-mail: kreacja@umk.pl
Kierownik - mgr Magdalena Niewęgłowska-Kardas
- tel.: 56 611 20 83
- e-mail: mkardas@umk.pl
- zarządzanie pracą sekcji
- redagowanie materiałów filmowych
- realizacja i montaż materiałów audio-wideo, w tym materiałów e-learningowych w oparciu o harmonogram ustalony z kierownikiem Sekcji Kreatywnej DPK
- zarządzanie działalnością Studenckiego Zespołu Redakcyjnego UMK TV, nadzór merytoryczny, organizowanie naboru, powoływanie redaktora Zespołu oraz jego zastępców
- rozwijanie kwalifikacji zawodowych w obszarze montażu, produkcji i redakcji filmowych materiałów informacyjnych i promocyjnych
Pracownicy
- specjalista - Krzysztof Fabisiak
- e-mail: fabisiak@umk.pl
- realizacja i montaż materiałów audio-wideo, w tym materiałów e-learningowych
- opieka techniczna nad studiem nagrań DPK
- wykonywanie grafik i animacji na potrzeby video
- realizacja zdjęć lotniczych z wykorzystaniem bezzałogowego statku lotniczego
- starszy specjalista - inż. Jacek Janik
- tel.: 56 611 49 70
- e-mail: Jacek.Janik@umk.pl
- realizacja i montaż materiałów audio-wideo, w tym materiałów e-learningowych
- organizacja techniczna i realizacja transmisji internetowych
- opieka techniczna nad studiem nagrań i sprzętem telewizyjnym DPK
- realizacja zdjęć lotniczych z wykorzystaniem bezzałogowego statku lotniczego.
- wsparcie techniczne działalności Studenckiego Zespołu Redakcyjnego UMK TV
- specjalista - mgr Anna Jaszczuk
- e-mail: anna.jaszczuk@umk.pl
- Wykonywanie grafik na potrzeby artykułów portalu UMK,
- wykonywanie drobnych projektów projektów graficznych na potrzeby DPK.
- starszy specjalista - mgr Andrzej Romański
- tel.: 56 611 20 77
- e-mail: romski@umk.pl
- Obsługa fotograficzna imprez centralnych UMK, w szczególności inauguracji roku akademickiego, święta Uniwersytetu i Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki;
- Obsługa fotograficzna innych imprez organizowanych przez Władze Uczelni i Dział Promocji i Komunikacji;
- Obsługa fotograficzna najważniejszych wydarzeń studenckich, w szczególności Juwenaliów
- Gromadzenie i opracowywanie materiałów fotograficznych dla potrzeb informacyjnych i promocyjnych UMK
- Realizacja zdjęć lotniczych z wykorzystaniem bezzałogowego statku lotniczego
- prowadzenie profilu UMK na portalu Instagram.
SEKCJA PROMOCYJNA
- Reja 25, 87-100 Toruń
- e-mail: promocja@umk.pl
Kierownik - mgr Magdalena Szwajda
- tel.: 56 611 27 96
- e-mail: mszwajda@umk.pl
- zarządzanie pracą sekcji
- koordynacja współpracy z firmami/instytucjami świadczącymi usługi promocyjne na rzecz Uniwersytetu
- organizacja Dnia na UMK
- udział w organizacji Salonu Maturzystów ze strony UMK
- koordynacja udziału UMK w pozostałych targach edukacyjnych
- przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach elektronicznych i tradycyjnych
- przygotowywanie outdoorowych kampanii reklamowych UMK
- obsługa zleceń reklamowych jednostek UMK, realizowanych w ramach działalności bieżącej i projektów
- zastępowanie kierownika Działu podczas jego nieobecności
Pracownicy
- specjalista - mgr Anna Bielawiec-Osińska
- tel.: 56 611 22 37
- e-mail: abielawiec@umk.pl, program@absolwent.umk.pl
Godziny pracy: 8:00-16:00
Obsługa Programu Absolwenckiego UMK:
- Redakcja drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- Redakcja newsletterów;
- Pozyskiwanie nowych uczestników poprzez promocję Programu:
- w mediach,
- wśród studentów UMK,
- podczas wydziałowych uroczystości wręczania dyplomów ukończenia studiów;
- Obsługa stron internetowych Programu (tworzenie nowych stron, bieżąca aktualizacja treści);
- Organizacja wydarzeń z udziałem absolwentów;
- Organizacja konkursów dla absolwentów;
- Wystawianie Kart Absolwenckich UMK.
- specjalista - mgr Anna Kuczborska
- tel.: 56 611 46 57
- e-mail: akuczborska@umk.pl
- działania komunikacyjne YUFE na UMK
- działania komunikacyjne YERUN na UMK
- koordynacja YUFE Academy
- udział w pracach grup roboczej YUFE (Work Package 3 Lifelong Learning, Work Package 12 Impact and Dissemination),
- wsparcie dla innych grup roboczych zgodnie z zadaniami WP 12
- wsaprcie Działu w działaniach promujących Uniwersytet.
- specjalista - licencjat Daria Luks-Zygmańska
- tel.: 56 611 46 57
- e-mail: zygmanska@umk.pl
- obsługa punktu informacyjnego w DPK
- zamawianie materiałów promocyjnych i informacyjnych UMK
- sprzedaż detaliczna materiałów promocyjnych UMK
- dystrybucja wewnętrzna materiałów promocyjnych UMK zamówionych w systemie Xprimer
- obsługa zleceń na materiały promocyjne dla jednostek UMK w systemie Xprimer
- rozliczenia magazynowo-księgowe, przygotowywanie raportów miesięcznych DPK
- inwentaryzacja towarów i materiałów promocyjnych
- udział w targach edukacyjnych na UMK i poza Toruniem
- udział w akcjach promocyjnych UMK
- główny specjalista - mgr Kinga Nemere-Czachowska
- tel.: 56 611 22 36
- e-mail: kingan@umk.pl, program@absolwent.umk.pl
Godziny pracy: 8:00-16:00
Nadzór nad działalnością Programu Absolwenckiego UMK:
- Redakcja drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- Redakcja newsletterów;
- Pozyskiwanie nowych uczestników poprzez promocję Programu:
- w mediach,
- wśród studentów UMK,
- podczas wydziałowych uroczystości wręczania dyplomów ukończenia studiów;
- Obsługa stron internetowych Programu (tworzenie nowych stron, bieżąca aktualizacja treści);
- Organizacja wydarzeń z udziałem absolwentów;
- Organizacja konkursów dla absolwentów;
- Wystawianie Kart Absolwenckich UMK.
- referent - mgr Alicja Rosłon
- tel.: 56 611 49 32
- e-mail: alicja.roslon@umk.pl, festiwal@umk.pl
- prowadzenie Biura Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki, w szczególności:
- sporządzanie preliminarzy finansowych Festiwalu,
- prowadzenie bazy zgłoszeń imprez festiwalowych,
- obsługa administracyjna Rady Programowej Festiwalu,
- obsługa zleceń dotyczących Festiwalu,
- przygotowanie programu Festiwalu,
- przygotowanie merytoryczne stron www Festiwalu,
- przygotowanie części merytorycznej i finansowej wniosków o dofinansowanie Festiwalu,
- przygotowanie umów dla prowadzących imprezy Festiwalu,
- współpraca z Wydziałem Kultury Urzędu Miasta Torunia,
- współpraca z miejskimi instytucjami kultury,
- rozliczanie finansowe Festiwalu,
- przygotowanie organizacyjne imprez popularyzujących naukę, w szczególności Toruńskiej Nocy Naukowców
- prowadzenie Biura Toruńskiego Festiwalu Nauki i Sztuki, w szczególności:
- specjalista - mgr Urszula Sęczyk-Bonczkowska
- tel.: 56 611 48 74
- e-mail: ula.seczyk@umk.pl
- Prowadzenie kanałów UMK w mediach społecznościowych,
- Realizacja zamówień na reklamę w mediach społecznościowych dla jednostek UMK.
- specjalista - licencjat Michalina Seklecka
- tel.: 56 611 48 74
- e-mail: mseklecka@umk.pl
- System Identyfikacji Wizualnej UMK: weryfikacja zgodności materiałów promocyjnych i informacyjnych z Księgą Identyfikacji Wizualnej UMK; udostępnianie plików z SIW jednostkom UMK i podmiotom zewnętrznym; aktualizacja i uzupełniania KIW
- system oznakowania kampusu: aktualizacja, uzupełnianie i wprowadzanie nowych elementów systemu
- zamawianie nośników reklamowych oraz elementów systemu wystawienniczego; wypożyczanie nośników reklamowych dostępnych w Dziale Promocji i Komunikacji
- zapewnienie oprawy wizualnej z dotępnych nośników reklamowych podczas wydarzeń ogólnouniwersyteckich
- koordynacja pracy nad przygotowaniem materiałów promocyjno-informacyjnych uniwersytetu, projektów graficznych kalendarzy
- udział w targach edukacyjnych
- udział w akcjach promocyjnych UMK.
SEKCJA REDAKCYJNA
- Gagarina 17, 87-100 Toruń
- e-mail: redakcja@umk.pl
Kierownik - mgr Magdalena Janowska
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: magdalena.janowska@umk.pl
- zarządzanie pracą sekcji;
- redakcja treści do ogólnouniwersyteckich kanałów komunikacyjnych;
- redaktor naczelna Portalu Informacyjnego UMK (www.portal.umk.pl)
- redaktor naczelna NCU News (www.news.ncu.eu)
Pracownicy
- specjalista - mgr Anna Baran
długotrwała nieobecność
- specjalista - mgr Marcin Behrendt
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: marcin.behrendt@umk.pl
Przygotowywanie artykułów popularnonaukowych do Portalu Informacyjnego UMK na temat działalności badawczej uniwersytetu z zakresu:
- nauk przyrodniczych i ścisłych (nauki chemiczne, nauki biologiczne, nauki o Ziemi i środowisku);
- nauk medycznych i nauk o zdrowiu;
- nauk weterynaryjnych;
- dziedzina nauk społecznych (ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna).
- specjalista - mgr Żaneta Kopczyńska
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: zaneta.kopczynska@umk.pl
Przygotowywanie artykułów popularnonaukowych do Portalu Informacyjnego UMK na temat działalności badawczej uniwersytetu z zakresu:
- nauk przyrodniczych i ścisłych (matematyka, nauki fizyczne, astronomia);
- nauk humanistycznych (archeologia, etnologia i antropologia kulturowa, filozofia);
- nauk społecznych (nauki socjologiczne, psychologia);
- sztuki.
- specjalista - mgr Paulina Kruszyńska
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: p.kruszynska@umk.pl
- administrowanie specjalnymi stronami UMK: ukraina.umk.pl, strategia.umk.pl i umk.pl/koronawirus i ich obcojęzycznymi odpowiednikami;
- komunikacja wewnętrzna wdrożenia strategii UMK;
- udział w weryfikacji, opracowaniu i wdrażaniu stron jednostek UMK;
- udział w monitorowaniu wdrożenia dostępności cyfrowej.
- specjalista - mgr Liliana Radkiewicz
- tel.: 56 611 49 60
- e-mail: liliana.radkiewicz@umk.pl
- redakcja informacji na stronach www.portal.umk.pl i www.news.ncu.eu
- redakcja kalendarza wydarzeń na stronach www.portal.umk.pl i www.news.ncu.eu
- obsługa serwisu informacyjnego dla studentów;
- obsługa serwisu informacyjnego dla doktorantów;
- obsługa Biuletynu Uniwersyteckiego dla pracowników;
- obsługa wysyłki komunikatów specjalnych władz;
- obsługa serwisu żałobnego In Memoriam;
- obsługa serwisu informacyjnego dla mediów.