Dział Spraw Personalnych
Kierownik - mgr Natalia Proń-Nowak
- pok.: 304
- tel.: 56 611 49 27
- e-mail: np@umk.pl
HR Excellence in Research
Z-ca Kierownika - dr Paulina Bunkowska
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pok.: 418
- tel.: 56 611 47 02
- e-mail: pbunkowska@umk.pl
Koordynator czynności kancelaryjnych
SEKCJA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
- e-mail: bhpippoz@umk.pl
Szkolenia BHP: dszbhp@umk.pl
Kierownik - mgr Arleta Szczepaniak
- Gagarina 5, 87-100 Toruń
- pok.: 110
- tel.: 56 611 42 93
- e-mail: arleta@umk.pl
- koordynowanie pracą sekcji,
- dokonywanie ustaleń dotyczących przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy pracowników,
- sporządzanie projektów wewnętrznych zarządzeń i ogólnych instrukcji w zakresie bhp,
- weryfikacja doboru środków ochrony indywidualnej na stanowiskach pracy,
- ustalanie planów i zakresu kontroli pod względem bhp w porozumieniu z jednostkami organizacyjnymi i komórkami administracji.
Z-ca Kierownika - mgr Bożena Bukowska
- Gagarina 35, 87-100 Toruń
- pok.: 109
- tel.: 56 611 31 30
- e-mail: bobuk@umk.pl
- nadzorowanie i kierowanie pracą sekcji w zakresie realizacji szkoleń bhp pracowników, studentów, doktorantów i innych uczestników kształcenia realizowanych w części toruńskiej,
- nadzór i prowadzenie spraw kancelaryjnych oraz dokumentacji związanej ze szkoleniami w zakresie bhp zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami obowiązującymi na Uniwersytecie. Obsługa systemów informatycznych związanych z realizacją szkoleń,
- planowanie oraz udział w organizacji szkoleń z zakresu bhp dla pracowników w porozumieniu z jednostkami organizacyjnymi i komórkami administracji.
Pracownicy
- specjalista - mgr inż. Maciej Bajbak
- Gagarina 5, 87-100 Toruń
- pok.: 109
- tel.: 56 611 22 87
- e-mail: mbajbak@umk.pl
- wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
- główny specjalista - mgr Elżbieta Dobkiewicz
- Gagarina 35, 87-100 Toruń
- pok.: 109
- tel.: 56 611 31 29
- e-mail: E.Dobkiewicz@umk.pl
- specjalista ds. bhp - mgr Ilona Pilarz
- Gagarina 5, 87-100 Toruń
- pok.: 111
- tel.: 56 611 42 92
- e-mail: ilona.pilarz@umk.pl
- opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp,
- ocena organizacji pracy zdalnej pod względem bhp i wymagań ergonomii,
- prowadzenie spraw związanych ze zgłoszonymi wypadkami w drodze do pracy lub z pracy,
- prowadzenie rejestrów i sporządzanie sprawozdań do jednostek zewnętrznych.
- specjalista ds. bhp - mgr Małgorzata Puszakowska
- Gagarina 35, 87-100 Toruń
- pok.: 110
- tel.: 56 611 31 29
- e-mail: marpus@umk.pl
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w części toruńskiej z pracownikami, studentami, doktorantami i innymi uczestnikami kształcenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
- prowadzenie w ramach szkolenie wstępnego - instruktażu ogólnego dla zatrudnianych osób,
- przygotowanie i tworzenie treści edukacyjnych szkoleń w zakresie bhp dostępnych na platformach (E-Learning) oraz ich stała aktualizacja.
- specjalista - inż. Tomasz Rynkowski
- Gagarina 5, 87-100 Toruń
- pok.: 109
- tel.: 56 611 22 87
- e-mail: trynkowski@umk.pl
- wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
- specjalista ds. bhp - mgr Marta Wiśniewska
- Gagarina 5, 87-100 Toruń
- pok.: 111
- tel.: 56 611 42 92
- e-mail: martawisniewska@umk.pl
- udział w sporządzaniu ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- kompletowanie i weryfikowanie wniosków w sprawie dofinansowania okularów do pracy z monitorem ekranowym,
- prowadzenie spraw związanych ze zgłoszonymi wypadkami studentów, doktorantów i innych uczestników kształcenia,
- prowadzenie rejestrów i sporzadzanie sprawozdań wewnętrznych bhp.
SEKCJA KADR
- e-mail: ska@umk.pl
Kierownik - mgr Lidia Dominikowska
- pok.: 309
- tel.: 56 611 49 11
- e-mail: lidia.dominikowska@umk.pl
- Koordynacja pracy Sekcji,
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- Archiwum UMK,
- Biuro Rektora,
- Dział Audytu Wewnętrznego i Kontroli,
- Dział Płac,
- Dział Prawny,
- Międzynarodowe Centrum Badań Kopernikańskich,
- Samodzielne stanowiska pracy,
- Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych,
- Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
- tymczasowo: Wydział Filozofii i Nauk Społecznych.
Z-ca Kierownika - mgr Beata Jakimiuk
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pok.: 310
- tel.: 56 611 42 57
- e-mail: Beata.Jakimiuk@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej,
- Wydział Nauk Historycznych,
- Wydział Teologiczny.
- Koordynacja procesu wyrabiania, przedłużania i wydawania legitymacji pracowniczych nauczycieli akademickich. Odpowiedzialność inwentaryzacyjna.
- Prowadzenie spraw związanyh z jednorazowymi świadczeniami pieniężnymi dla pracowników UMK w kampusie toruńskim.
- Współpraca z jednostką odpowiedzialną za system informatyczny POL-on w zakresie poprawności danych.
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
Pracownicy
- starszy specjalista - mgr inż. Anna Boryna
- pok.: 307
- tel.: 56 611 42 58
- e-mail: anna.boryna@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- Dział Domów Studenckich i Akademickich,
- Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii,
- Ośrodek Analiz Statystycznych,
- Sekretariat Towarzystwa Statystyki Matematycznej i Prawdopodobieństwa im. Bernoullich,
- Wydział Chemii,
- Wydział Matematyki i Informatyki,
- Wydział Nauk Historycznych,
- Wydział Sztuk Pięknych,
- Zespół Administracyjno-Techniczny Interdyscyplinarnego Centrum Nowoczesnych Technologii,
- Zespół Administracyjno-Techniczny Wydziału Chemii,
- Zespół Administracyjno-Techniczy Wydział Matematyki i Informatyki,
- Zespół Administracyjno-Techniczny Wydziału Sztuk Pięknych,
- tymczasowo: Wydział Prawa i Administracji.
- Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
- Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców na stanowiskach pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- starszy specjalista - mgr Beata Dudzińska
- pok.: 308
- tel.: 56 611 41 65
- e-mail: beata.dudzinska@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- Dział Energetyczny,
- Dział Inwentaryzacji,
- Dział Inwestycyjny,
- Dział Remontowy,
- Dział Spraw Personalnych,
- Dział Transportu,
- Dział Zakupów,
- Dział Zamówień Publicznych,
- Kancelaria,
- Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Bachotku,
- Ośrodek Wypoczynkowy w Rowach,
- Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu,
- Sekretariat NSZZ "Solidarność",
- Sekretariat ZNP,
- Zespół Administracyjno-Gospodarczy Collegium Humanisticum,
- Zespół Administracyjno-Techniczny Obiektu przy ul. Lwowska 1 w Toruniu,
- tymczasowo: Dział Finansowy,
- tymczasowo: Dział Księgowości,
- tymczasowo: Dział Planowania i Analiz,
- Prowadzenie czynności związanych z realizacją zadań służby Medycyny Pracy pracowników.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- specjalista - licencjat Agata Kotowska
- pok.: 308
- tel.: 56 611 41 65
- e-mail: agata.kotowska@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- Akademickie Centrum Kultury i Sztuki "OD NOWA",
- Aula UMK,
- Bursa Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu,
- Dział Dydaktyki,
- Dział Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej,
- Dział Wsparcia Badań i Projektów,
- Hotel Uniwersytecki,
- Kopernikański Ośrodek Integracji,
- Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia,
- Sekretariat Szkół Doktorskich,
- Uniwersytecka Rozgłośnia "Radio Sfera",
- Wydawnictwo Naukowe UMK,
- Wydział Humanistyczny,
- Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Humanistycznego,
- tymczasowo: Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej,
- tymczasowo: Zespół Administracyjno-Techniczny Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych.
- Wdrożenie RCP.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- starszy specjalista - mgr Joanna Krzeminska-Kostrzak
- pok.: 311
- tel.: 56 611 42 34
- e-mail: jkostrzak@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- Wydział Chemii,
- Wydział Filozofii i Nauk Społecznych,
- Wydział Sztuk Pięknych,
- tymczasowo: Wydział Matematyki i Informatyki
- Załatwianie spraw związanych z występowaniem o nadanie orderów i odznaczeń państwowych oraz medali KEN pracownikom Uniwersytetu.
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- specjalista - mgr Karolina Lubera
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pok.: 310
- tel.: 56 611 42 57
- e-mail: karolina.lubera@umk.pl
- Nieobecność usprawiedliwiona.
- starszy specjalista - mgr Jacek Mamrzyński
- pok.: 310
- tel.: 56 611 42 33
- e-mail: jacek.mamrzynski@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- Dział Administracyjno-Gospodarczy,
- Dział Promocji i Komunikacji UMK,
- Dział Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK,
- Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii,
- Uniwersyteckie Centrum Sportowe,
- Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
- Uniwersytecki Ośrodek Wsparcia i Rozwoju Osobistego,
- Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu,
- Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie,
- Zespół Administracyjno-Gospodarczy Uniwersyteckiego Centrum Sportowego,
- Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie,
- Zespół Głosu Uczelni,
- tymczasowo: Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
- tymczasowo: Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych,
- tymczasowo: Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.
- Prowadzenie ewidencji zmarłych pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami pracowników oraz członków ich rodzin.
- Sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- referent - licencjat Damian Olszewski
- pok.: 307
- tel.: 56 611 42 58
- e-mail: d.olszewski@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- Biblioteka Uniwersytecka,
- Uniwersyteckie Centrum Informatyczne,
- Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych,
- Wydział Teologiczny,
- Zespół Administracyjno-Gospodarczy Biblioteki Głównej,
- Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Teologicznego,
- tymczasowo: Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Prawa i Administracji,
- tymczasowo: Zespół Administracyjno-Techniczny Instytutu Astronomii,
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
- starszy specjalista - mgr Karolina Piasecka
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pok.: 312
- tel.: 56 611 42 37
- e-mail: karolina.piasecka@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii,
- Uniwersyteckie Centrum Sportowe,
- Wydział Humanistyczny,
- Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
- tymczasowo: Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie.
- Koordynacja procesu wyrabiania, przedłużania i wydawania legitymacji pracowniczych nauczycieli akademickich. Odpowiedzialność inwentaryzacyjna.
- Nagrody Prezesa Rady Ministrów, Nagrody Ministra właściwego ds. Szkolnictwa Wyższego i Nauki.
- Obsługa administracyjna Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich w części toruńskiej.
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- starszy specjalista - mgr Agnieszka Ryba
- pok.: 311
- tel.: 56 611 42 34
- e-mail: agnieszka.ryba@umk.pl
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych,
- Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych,
- Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
- Wydział Prawa i Administracji.
- Obsługa administracyjna Komisji Oceniającej Uniwersytetu.
- Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców na stanowiskach nauczycieli akademickich, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
- specjalista - mgr Justyna Wróblewska
- pok.: 310
- tel.: 56 611 42 57
- e-mail: jwroblewska@umk.pl
- Nieobecność usprawiedliwiona.
SEKCJA - KASA ZAPOMOGOWO-POŻYCZKOWA
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- tel.: 56 611 42 49
- e-mail: rkotarak@umk.pl
Do zadań należy prowadzenie i obsługa działalności socjalnej w części toruńskiej Uniwersytetu, w szczególności:
- obsługa administracyjno-biurowa i rozliczeniowo-księgowa kasy zapomogowo-pożyczkowej.
Pracownicy
- specjalista - Renata Kotarak
- pok.: 417
- tel.: 56 611 42 49
- e-mail: rkotarak@umk.pl
- obsługa Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
SEKCJA REKRUTACJI I ROZWOJU
Pracownicy
- starszy specjalista - dr Katarzyna Białowicz
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pok.: 306
- tel.: 56 611-4344
- e-mail: katarzyna.bialowicz@umk.pl
Do zadań należy wsparcie procesów z zakresu HR nauczycieli akademickich w części toruńskiej Uniwersytetu, w szczególności:
- wsparcie rekrutacji nauczycieli akademickich;
- wsparcie oceny okresowej i procesu awansu nauczycieli akademickich;
- koordynowanie procesów związanych z rozwojem zawodowym i podnoszeniem kwalifikacji nauczycieli akademickich.
- starszy specjalista - mgr Urszula Walenczak
- pok.: 305
- tel.: 56 611 43 68
- e-mail: Urszula.Walenczak@umk.pl
SEKCJA SPRAW SOCJALNYCH
- Gagarina 11, 87-100 Toruń
- tel.: 56 611 42 48
- e-mail: ds@umk.pl
Więcej informacji dla pracowników
Do zadań należy prowadzenie i obsługa działalności socjalnej w części toruńskiej Uniwersytetu, w szczególności:
- realizacja świadczeń socjalnych określonych w Regulaminie świadczeń Socjalnych, tworzenie rocznego planu wpływów i wydatków oraz administrowanie środkami uniwersyteckiego funduszu świadczeń socjalnych (UFŚS);
- monitorowanie spłat rat pożyczek na cele mieszkaniowe, udzielonych ze środków UFŚS i współdziałanie w procesie windykacji należności;
- realizacja usług i dostaw finansowanych ze środków UFŚS;
- obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy komisji socjalnej.
Kierownik - mgr Magdalena Pańka
- pok.: 415
- tel.: 56 611 42 48
- e-mail: magdalena.panka@umk.pl
- koordynacja pracy Sekcji
Z-ca Kierownika - mgr Agnieszka Kajacz
- pok.: 416
- tel.: 56 611 42 81
- e-mail: agnieszka.kajacz@umk.pl
- kolonie, półkolonie, obozy i zimowiska dla dzieci pracowników Uniwersytetu,
- imprezy sportowo-rekreacyjne dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin.
Pracownicy
- specjalista - mgr Katarzyna Olszewska
- pok.: 417
- tel.: 56 611 20 88
- e-mail: kaska@umk.pl
- pożyczki na cele mieszkaniowe,
- bezzwrotna pomoc finansowa dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin,
- zabawa świąteczna dla dzieci pracowników Uniwersytetu.
- specjalista - licencjat Małgorzata Szymanek
- pok.: 416
- tel.: 56 611 20 89
- e-mail: malgorzata.szymanek@umk.pl
- imprezy kulturalno-oświatowe dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin,
- dofinansowanie odpłatności za opiekę nad dzieckiem w żłobku, klubie dziecięcym, sprawowaną przez dziennego opiekuna lub nianię, w przedszkolu oraz innych formach wychowania przedszkolnego,
- bezzwrotna pomoc finansowa dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin.
- starszy specjalista - mgr Dorota Wojdyło
- pok.: 416
- tel.: 56 611 20 68
- e-mail: dorota.wojdylo@umk.pl
- wczasy zorganizowane przez Uniwersytet dla pracowników, emerytów i rencistów UMK oraz ich rodzin,
- wczasy indywidualne dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin.
SEKCJA ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ I WSPARCIA INFORMATYCZNEGO
Pracownicy
- starszy informatyk - mgr Adrian Nowak
- Rektorat, Gagarina 11, 87-100 Toruń
- pok.: 312
- tel.: 56 611 41 67
- e-mail: adriannowak@umk.pl