Dział Spraw Personalnych

Dział Spraw Personalnych

Kierownik - mgr Natalia Proń-Nowak

pok.: 304
tel.: 56 611 49 27
e-mail: np@umk.pl

HR Excellence in Research

Z-ca Kierownika - dr Paulina Bunkowska

Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 418
tel.: 56 611 47 02
e-mail: pbunkowska@umk.pl

Koordynator czynności kancelaryjnych

SEKCJA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

e-mail: bhpippoz@umk.pl

Szkolenia BHP: dszbhp@umk.pl

Kierownik - mgr Arleta Szczepaniak

Gagarina 5, 87-100 Toruń
pok.: 110
tel.: 56 611 42 93
e-mail: arleta@umk.pl
  • koordynowanie pracą sekcji,
  • dokonywanie ustaleń dotyczących przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy pracowników,
  • sporządzanie projektów wewnętrznych zarządzeń i ogólnych instrukcji w zakresie bhp,
  • weryfikacja doboru środków ochrony indywidualnej na stanowiskach pracy,
  • ustalanie planów i zakresu kontroli pod względem bhp w porozumieniu z jednostkami organizacyjnymi i komórkami administracji.

Z-ca Kierownika - mgr Bożena Bukowska

Gagarina 35, 87-100 Toruń
pok.: 109
tel.: 56 611 31 30
e-mail: bobuk@umk.pl
  • nadzorowanie i kierowanie pracą sekcji w zakresie realizacji szkoleń bhp pracowników, studentów, doktorantów i innych uczestników kształcenia realizowanych w części toruńskiej,
  • nadzór i prowadzenie spraw kancelaryjnych oraz dokumentacji związanej  ze szkoleniami w zakresie bhp zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami obowiązującymi na Uniwersytecie. Obsługa systemów informatycznych związanych z realizacją szkoleń,
  • planowanie oraz udział w organizacji szkoleń z zakresu bhp dla pracowników w porozumieniu z jednostkami organizacyjnymi i komórkami administracji.

Pracownicy

specjalista - mgr inż. Maciej Bajbak
Gagarina 5, 87-100 Toruń
pok.: 109
tel.: 56 611 22 87
e-mail: mbajbak@umk.pl
  • wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
główny specjalista - mgr Elżbieta Dobkiewicz
Gagarina 35, 87-100 Toruń
pok.: 109
tel.: 56 611 31 29
e-mail: E.Dobkiewicz@umk.pl
specjalista ds. bhp - mgr Ilona Pilarz
Gagarina 5, 87-100 Toruń
pok.: 111
tel.: 56 611 42 92
e-mail: ilona.pilarz@umk.pl
  • opiniowanie szczegółowych instrukcji bhp,
  • ocena organizacji pracy zdalnej pod względem bhp i wymagań ergonomii,
  • prowadzenie spraw związanych ze zgłoszonymi wypadkami w drodze do pracy lub z pracy,
  • prowadzenie rejestrów i sporządzanie sprawozdań do jednostek zewnętrznych.
specjalista ds. bhp - mgr Małgorzata Puszakowska
Gagarina 35, 87-100 Toruń
pok.: 110
tel.: 56 611 31 29
e-mail: marpus@umk.pl
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych w części toruńskiej z pracownikami, studentami, doktorantami i innymi uczestnikami kształcenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
  • prowadzenie w ramach szkolenie wstępnego - instruktażu ogólnego dla zatrudnianych osób,
  • przygotowanie i tworzenie treści edukacyjnych szkoleń w zakresie bhp dostępnych na platformach (E-Learning) oraz ich stała aktualizacja.
specjalista - inż. Tomasz Rynkowski
Gagarina 5, 87-100 Toruń
pok.: 109
tel.: 56 611 22 87
e-mail: trynkowski@umk.pl
  • wykonywanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
specjalista ds. bhp - mgr Marta Wiśniewska
Gagarina 5, 87-100 Toruń
pok.: 111
tel.: 56 611 42 92
e-mail: martawisniewska@umk.pl
  • udział w sporządzaniu ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
  • kompletowanie i weryfikowanie wniosków w sprawie dofinansowania okularów do pracy z monitorem ekranowym,
  • prowadzenie spraw związanych ze zgłoszonymi wypadkami studentów, doktorantów i innych uczestników kształcenia,
  • prowadzenie rejestrów i sporzadzanie sprawozdań wewnętrznych bhp.

SEKCJA KADR

e-mail: ska@umk.pl

Kierownik - mgr Lidia Dominikowska

pok.: 309
tel.: 56 611 49 11
e-mail: lidia.dominikowska@umk.pl
  • Koordynacja pracy Sekcji,
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Archiwum UMK,
    • Biuro Rektora,
    • Dział Audytu Wewnętrznego i Kontroli,
    • Dział Płac,
    • Dział Prawny,
    • Międzynarodowe Centrum Badań Kopernikańskich,
    • Samodzielne stanowiska pracy,
    • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych,
    • Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
    • tymczasowo: Wydział Filozofii i Nauk Społecznych.

  •  

Z-ca Kierownika - mgr Beata Jakimiuk

Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 310
tel.: 56 611 42 57
e-mail: Beata.Jakimiuk@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej,
    • Wydział Nauk Historycznych,
    • Wydział Teologiczny.
  • Koordynacja procesu wyrabiania, przedłużania i wydawania legitymacji pracowniczych nauczycieli akademickich.                                                                      Odpowiedzialność inwentaryzacyjna.
  • Prowadzenie spraw związanyh z jednorazowymi świadczeniami pieniężnymi dla pracowników UMK w kampusie toruńskim.
  • Współpraca z jednostką odpowiedzialną za system informatyczny POL-on w zakresie poprawności danych.

  •  

Pracownicy

starszy specjalista - mgr inż. Anna Boryna
pok.: 307
tel.: 56 611 42 58
e-mail: anna.boryna@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Dział Domów Studenckich i Akademickich,
    • Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii,
    • Ośrodek Analiz Statystycznych,
    • Sekretariat Towarzystwa Statystyki Matematycznej i Prawdopodobieństwa im. Bernoullich,
    • Wydział Chemii,
    • Wydział Matematyki i Informatyki,
    • Wydział Nauk Historycznych,
    • Wydział Sztuk Pięknych,
    • Zespół Administracyjno-Techniczny Interdyscyplinarnego Centrum Nowoczesnych Technologii,
    • Zespół Administracyjno-Techniczny Wydziału Chemii,
    • Zespół Administracyjno-Techniczy Wydział Matematyki i Informatyki,
    • Zespół Administracyjno-Techniczny Wydziału Sztuk Pięknych,
    • tymczasowo: Wydział Prawa i Administracji.
  • Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
  • Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców na stanowiskach pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

  •  

starszy specjalista - mgr Beata Dudzińska
pok.: 308
tel.: 56 611 41 65
e-mail: beata.dudzinska@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Dział Energetyczny,
    • Dział Inwentaryzacji,
    • Dział Inwestycyjny,
    • Dział Remontowy,
    • Dział Spraw Personalnych,
    • Dział Transportu,
    • Dział Zakupów,
    • Dział Zamówień Publicznych,
    • Kancelaria,
    • Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Bachotku,
    • Ośrodek Wypoczynkowy w Rowach,
    • Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu,
    • Sekretariat NSZZ "Solidarność",
    • Sekretariat ZNP,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Collegium Humanisticum,
    • Zespół Administracyjno-Techniczny Obiektu przy ul. Lwowska 1 w Toruniu,
    • tymczasowo: Dział Finansowy,
    • tymczasowo: Dział Księgowości,
    • tymczasowo: Dział Planowania i Analiz,
  • Prowadzenie czynności związanych z realizacją zadań służby Medycyny Pracy pracowników.

  •  

specjalista - licencjat Agata Kotowska
pok.: 308
tel.: 56 611 41 65
e-mail: agata.kotowska@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:
    • Akademickie Centrum Kultury i Sztuki "OD NOWA",
    • Aula UMK,
    • Bursa Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu,
    • Dział Dydaktyki,
    • Dział Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej,
    • Dział Wsparcia Badań i Projektów,
    • Hotel Uniwersytecki,
    • Kopernikański Ośrodek Integracji,
    • Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia,
    • Sekretariat Szkół Doktorskich,
    • Uniwersytecka Rozgłośnia "Radio Sfera",
    • Wydawnictwo Naukowe UMK,
    • Wydział Humanistyczny,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Humanistycznego,
    • tymczasowo: Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej,
    • tymczasowo: Zespół Administracyjno-Techniczny Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych.
  • Wdrożenie RCP.

 

starszy specjalista - mgr Joanna Krzeminska-Kostrzak
pok.: 311
tel.: 56 611 42 34
e-mail: jkostrzak@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Wydział Chemii,
    • Wydział Filozofii i Nauk Społecznych,
    • Wydział Sztuk Pięknych,
    • tymczasowo: Wydział Matematyki i Informatyki
  • Załatwianie spraw związanych z występowaniem o nadanie orderów i odznaczeń państwowych oraz medali KEN pracownikom Uniwersytetu.

  •  

specjalista - mgr Karolina Lubera
Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 310
tel.: 56 611 42 57
e-mail: karolina.lubera@umk.pl
  • Nieobecność usprawiedliwiona.

 

starszy specjalista - mgr Jacek Mamrzyński
pok.: 310
tel.: 56 611 42 33
e-mail: jacek.mamrzynski@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji: 
    • Dział Administracyjno-Gospodarczy,
    • Dział Promocji i Komunikacji UMK,
    • Dział Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów UMK,
    • Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii,
    • Uniwersyteckie Centrum Sportowe,
    • Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
    • Uniwersytecki Ośrodek Wsparcia i Rozwoju Osobistego,
    • Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu,
    • Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Uniwersyteckiego Centrum Sportowego,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie,
    • Zespół Głosu Uczelni,
    • tymczasowo: Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    • tymczasowo: Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych,
    • tymczasowo: Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.
  • Prowadzenie ewidencji zmarłych pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami pracowników oraz członków ich rodzin.
  • Sprawozdawczość  z zakresu zatrudnienia.

  •  

referent - licencjat Damian Olszewski
pok.: 307
tel.: 56 611 42 58
e-mail: d.olszewski@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych pracowników niebędących nauczycielami akademickimi zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji:  
    • Biblioteka Uniwersytecka,
    • Uniwersyteckie Centrum Informatyczne,
    • Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych,
    • Wydział Teologiczny,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Biblioteki Głównej,
    • Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Teologicznego,
    • tymczasowo: Zespół Administracyjno-Gospodarczy Wydziału Prawa i Administracji,
    • tymczasowo: Zespół Administracyjno-Techniczny Instytutu Astronomii,

  •  

starszy specjalista - mgr Karolina Piasecka
Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 312
tel.: 56 611 42 37
e-mail: karolina.piasecka@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Interdyscyplinarne Centrum Nowoczesnych Technologii,
    • Uniwersyteckie Centrum Sportowe,
    • Wydział Humanistyczny,
    • Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    • tymczasowo: Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie.
  • Koordynacja procesu wyrabiania, przedłużania i wydawania legitymacji pracowniczych nauczycieli akademickich.                                                                      Odpowiedzialność inwentaryzacyjna.
  • Nagrody Prezesa Rady Ministrów, Nagrody Ministra właściwego ds. Szkolnictwa Wyższego i Nauki.
  • Obsługa administracyjna Rzeczników Dyscyplinarnych i Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich w części toruńskiej.

  •  

starszy specjalista - mgr Agnieszka Ryba
pok.: 311
tel.: 56 611 42 34
e-mail: agnieszka.ryba@umk.pl
  • Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli akademickich zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych:
    • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych,
    • Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych,
    • Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
    • Wydział Prawa i Administracji.
  • Obsługa administracyjna Komisji Oceniającej Uniwersytetu.
  • Załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem cudzoziemców na stanowiskach nauczycieli akademickich, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

  •  

specjalista - mgr Justyna Wróblewska
pok.: 310
tel.: 56 611 42 57
e-mail: jwroblewska@umk.pl
  • Nieobecność usprawiedliwiona.

SEKCJA - KASA ZAPOMOGOWO-POŻYCZKOWA

Gagarina 11, 87-100 Toruń
tel.: 56 611 42 49
e-mail: rkotarak@umk.pl

Do zadań należy prowadzenie i obsługa działalności socjalnej w części toruńskiej Uniwersytetu, w szczególności:

  • obsługa administracyjno-biurowa i rozliczeniowo-księgowa kasy zapomogowo-pożyczkowej.

Pracownicy

specjalista - Renata Kotarak
pok.: 417
tel.: 56 611 42 49
e-mail: rkotarak@umk.pl

SEKCJA REKRUTACJI I ROZWOJU

Pracownicy

starszy specjalista - dr Katarzyna Białowicz
Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 306
tel.: 56 611-4344
e-mail: katarzyna.bialowicz@umk.pl

Do zadań należy wsparcie procesów z zakresu HR  nauczycieli akademickich w części toruńskiej Uniwersytetu, w  szczególności:

  • wsparcie rekrutacji nauczycieli akademickich;
  • wsparcie oceny okresowej i procesu awansu nauczycieli akademickich;
  • koordynowanie procesów związanych z rozwojem zawodowym i podnoszeniem kwalifikacji nauczycieli akademickich.
starszy specjalista - mgr Urszula Walenczak
pok.: 305
tel.: 56 611 43 68
e-mail: Urszula.Walenczak@umk.pl

SEKCJA SPRAW SOCJALNYCH

Gagarina 11, 87-100 Toruń
tel.: 56 611 42 48
e-mail: ds@umk.pl

Więcej informacji dla pracowników

Do zadań należy prowadzenie i obsługa działalności socjalnej w części toruńskiej Uniwersytetu, w szczególności:

  • realizacja świadczeń socjalnych określonych w Regulaminie świadczeń Socjalnych, tworzenie rocznego planu wpływów i wydatków oraz administrowanie środkami uniwersyteckiego funduszu świadczeń socjalnych (UFŚS);
  • monitorowanie spłat rat pożyczek na cele mieszkaniowe, udzielonych ze środków UFŚS i współdziałanie w procesie windykacji należności;
  • realizacja usług i dostaw finansowanych ze środków UFŚS;
  • obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy komisji socjalnej.

Kierownik - mgr Magdalena Pańka

pok.: 415
tel.: 56 611 42 48
e-mail: magdalena.panka@umk.pl
  • koordynacja pracy Sekcji

Z-ca Kierownika - mgr Agnieszka Kajacz

pok.: 416
tel.: 56 611 42 81
e-mail: agnieszka.kajacz@umk.pl

  • kolonie, półkolonie, obozy i zimowiska dla dzieci pracowników Uniwersytetu,
  • imprezy sportowo-rekreacyjne dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin.

Pracownicy

specjalista - mgr Katarzyna Olszewska
pok.: 417
tel.: 56 611 20 88
e-mail: kaska@umk.pl
  • pożyczki na cele mieszkaniowe,
  • bezzwrotna pomoc finansowa dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin,
  • zabawa świąteczna dla dzieci pracowników Uniwersytetu.
specjalista - licencjat Małgorzata Szymanek
pok.: 416
tel.: 56 611 20 89
e-mail: malgorzata.szymanek@umk.pl
  • imprezy kulturalno-oświatowe dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin,
  • dofinansowanie odpłatności za opiekę nad dzieckiem w żłobku, klubie dziecięcym, sprawowaną przez dziennego opiekuna lub nianię, w przedszkolu oraz innych formach wychowania przedszkolnego,
  • bezzwrotna pomoc finansowa dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin.
starszy specjalista - mgr Dorota Wojdyło
pok.: 416
tel.: 56 611 20 68
e-mail: dorota.wojdylo@umk.pl

  • wczasy zorganizowane przez Uniwersytet dla pracowników, emerytów i rencistów UMK oraz ich rodzin,
  • wczasy indywidualne dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu oraz ich rodzin.

SEKCJA ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ I WSPARCIA INFORMATYCZNEGO

Pracownicy

starszy informatyk - mgr Adrian Nowak
Rektorat, Gagarina 11, 87-100 Toruń
pok.: 312
tel.: 56 611 41 67
e-mail: adriannowak@umk.pl