Studia podyplomowe w zakresie egzekucji administracyjnej
I. Informacje ogólne
Charakterystyka studiów:
program obejmuje 20 bloków tematycznych: podstawowe zagadnienia wykładni prawa, prawo administracyjne, postępowanie administracyjne, europejskie prawo wspólnotowe, zagadnienia cywilistyczne w egzekucji administracyjnej, prawo papierów wartościowych, zobowiązania podatkowe - wybrane zagadnienia, należności celne - wybrane zagadnienia, należności z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - wybrane zagadnienia, zagadnienia ogólne postępowania egzekucyjnego w administracji, wszczęcie i przebieg egzekucji administracyjnej, środki egzekucyjne należności pieniężnych, środki egzekucyjne obowiązków o charakterze niepieniężnym, udzielanie pomocy obcemu państwu oraz korzystanie z pomocy państw obcych przy dochodzeniu należności pieniężnych, administracyjne postępowanie zabezpieczające, zabezpieczenie zobowiązań podatkowych, koszty egzekucyjne, administracyjne środki prawne w postępowaniu egzekucyjnym w administracji, egzekucja administracyjna a egzekucja sądowa, kontrola aktów i czynności egzekucyjnych przez sądy administracyjne.
Czas trwania:
2 semestry
Program studiów podyplomowych:
Plan studiów podyplomowych:
Kierownik studiów:
dr Marian Masternak
Koszt studiów:
4.200 zł (opłaty za studia można dokonać jednorazowo lub w 2 ratach po 2.100 zł - raty bez odsetek. Możliwość korzystnych indywidualnych rat. Nie pobieramy wpisowego).
Wpłatę należy przelać na konto bankowe:
BOŚ SA O Toruń 50 1540 1304 2035 8904 0245 0001
Dodatkowe informacje:
www.law.umk.pl w zakładce „studia podyplomowe”
II. Rekrutacja
Termin rozpoczęcia studiów:
semestr zimowy
Adresaci studiów podyplomowych:
studia przeznaczone są dla pracowników organów administracji publicznej zarówno rządowej jak i samorządowej, a także dla pracowników organów i instytucji realizujących funkcję wierzyciela w postępowaniu egzekucyjnym.
Warunki kwalifikacji:
Ukończone studia wyższe dowolnego kierunku i złożenie kompletu wymaganych dokumentów. Kwalifikacja następuje według kolejności zgłoszeń.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 30 września 2016 r. w sekretariacie studiów:
Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu,
ul. Władysława Bojarskiego 3,
87-100 Toruń
p. 13 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00)
Wymagane dokumenty:
- podanie/kwestionariusz osobowy
- 1 zdjęcie
- odpis dyplomu ukończenia studiów
- kserokopia dowodu osobistego
Dodatkowe wymagane dokumenty:
- kserokopia dowodu wpłaty (na pierwszym zjeździe)
Pliki dla kandydata:
Dodatkowe informacje dla kandydata:
zajęcia odbywają się w soboty
III. Kontakt
Wydział Prawa i Administracji UMK w Toruniu
ul. Władysława Bojarskiego 3
87-100 Toruń
p. 13 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00)
tel.: 56 611 40 22
e-mail: barbara@law.umk.pl
Informacji udziela: mgr Barbara Sochacka